fbpx

მთავარი

/

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი

ლექტორი:

ელენე მოძღვრიშვილი

კურსის აღწერა

ლექტორის შესახებ

ელენე 6 წელზე მეტია რაც ციფრული მარკეტერია და ამ დროის განმავლობაში იმუშავა უამრავ ადგილობრივ და გლობალურ პროექტზე.

მართავდა ციფრული მარკეტინგის გუნდებს სხვადასხვა საერთაშორისო კომპანიაში. მისი მრავალმხრივი გამოცდილება კი უამრავ ერთმანეთისგან განსხვავებულ ინდუსტრიაში მუშაობას ეყრდნობა: უძრავი ქონება, ელექტრონული კომერიცა, ფინანსები, ტექ ინდუსტრია, დეკორი და დიზაინი… მისი სპეციალიზაცია მოიცავს:

  • Growth Strategies & Data Driven Decisions
  • Product Marketing
  • სხვადასხვა არხებში რეკლამირება, მათ შორის Meta, Google Ads, LinkedIn
  • SEO

ელენეს Meta-ს 6 სერტიფიცირება აქვს, ამიტომ სალექციო პროცესში არა მხოლოდ სიღრმისეულ ცოდნასა და მიგნებებს გაგიზიარებს, იმასაც მოგიყვება როგორ მოემზადო Meta-ს საერთაშორისო გამოცდებისთვის.

სილაბუსი

  • ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
  • ციფრული მარკეტინგის მიმართულებების განხილვა
  • ბრენდის იდენტობის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეტინგში
  • სამიზნე აუდტორიის განსაზღვრის პრაქტიკები
  • Buyer persona-ს შექმნის ეტაპები
  • საკომუნიკაციო სტრატეგია და Tone of voice შემუშავება
  • Facebook, Instagram, LinkedIn და TikTok ალგორითმები
  • კონტენტის სახეობების უპირატესობა თითოეული სოციალური ქსელისთვის
  • ვიდეო კონტენტ მარკეტინგი და მისი სწორად გამოყენების პრაქტიკები
  • ციფრული მარკეტინგი და AI (ხელოვნური ინტელექტი)
  • Facebook business manager-ის შექმნა და მისი ფუნქციონალის განხილვა
  • ანგარიშების ჩაბმა და როლების გაწერა ბიზნეს მენეჯერში
  • Ads Manager-ის შექმნა და ინტერფეისის განხილვა
  • Ads objectives მიმოხილვა: awareness, traffic, engagement, leads, app promotion, sales.
  • გაყიდვების ძაბრის შემუშავება (Sales Funnel)
  • Ads manager ობჯექთივების გამოყენება ძაბრის თითოეულ ეტაპზე (TOFU, MOFU, BOFU)
  • Facebook Pixel-ის შექმნა და მისი მნიშვნელობის განხილვა მონაცემების შეგროვების პროცესში
  • Facebook Pixel-ის ინტეგრაცია ვებსაიტში (WordPress, Manual code)
  • ივენთების გაწერა Facebook Pixel-ის საშუალებით: Purchase, Add to cart, Initiate checkout, Complete registration…
  • Audiences: აუდიტორიების შექმნა ბიზნეს მენეჯერში: Saved audience, Custom audience, Lookalike audience
  • Prospecting და Retargeting პრაქტიკები – მათი მნიშვნელობა და უპირატესობები

Advertising with Google Ads ნაწილი 1

  • Google Ads-ის ექაუნთის შექმნა და ინტერფეისის მიმოხილვა
  • Google ads რეკლამირების ტიპები
  • Google Ads Quality Score და Ad Rank: მათი განმსაზღვრელი კომპონენტების განხილვა
  • Search კამპანიის აწყობა
  • Keywords ძიება და მეჩინგ ტიპები: Broad match, Phrase match, Exact match
  • Google ads Extensions ტიპები
  • Bidding სტრატეგიები
  • Display, Video და Shopping კამპანიების აწყობა
  • Performance Max კამპანია და მისი უპირატესობები
  • Conversion tracking აწყობა და კოდის ინტეგრირება ვებსაიტში
  • Tracking And Analytics
  • Keywords ძიება და ანალიზი: Short-tail vs Long-tail keywords
  • HTML tags და მათი გავლენა SEO-ზე (title, meta, header tags)
  • URL სტრუქტურის ოპტიმიზაცია და internal linking
  • Meta titles and Descriptions: როგორ დავწეროთ ეფექტური ქოფი
  • ქივორდების განთავსების პრინციპები
  • სურათების და სხვა მულტიმედია ელემენტების ოპტიმიზაცია
  • ხელსაწყოების განხილვა წარმატებული SEO პრქტიკებისთვის: Google Search Console, SEMrush, Ahrefs, Screaming frog, GTmetrix, Surferseo…
  • ვებგვერდის არქიტექტურა და ელემენტების იერარქია
  • XML sitemaps და robots.txt files
  • Page load speed ოპტიმიზაცია
  • მობაილ ოპტიმიზაცია და რესპონსული დიზაინის მნიშვნელობა
  • Response status codes და მათი განმარტებები
  • ბექლინკები და მათი გავლენა რენქინგზე
  • Link building სტრატეგიები
  • ბექლინკების ანალიზი და ტოქსიკური ბექლინკების მოშორება (Disavow პრაქტიკით)
  • Website conversion rate ოპტიმიზაცია (CRO)
  • ციფრული მარკეტინგის KPI-ები
  • როგორ მოვემზადოთ Meta Blueprint-ის სერტიფიცირებისთვის
  • ფინალური ნამუშევრების მიმოხილვა

კურსის დეტალები:

ფასი

1000 ლარი

გაგვიცანი უფრო ახლოს:

ციფრული მარკეტინგის ექსპერტი

ელენე მოძღვრიშვილი

დიზაინის და მარკეტინგის ექსპერტი

მარიამ მერაბიშვილი

ვებ დეველოპმენტის ექსპერტი

ავთანდილ მარკოზაშვილი

სხვა კურსები

დაინტერესდი კურსით?

დარეგისტრირდი

რეგისტრაციის შემდეგ დაგიკავშირდებით და განვიხილავთ კურსის დეტალებს